Nasz sklep nie prowadzi wymian. Wymiany odbywają się na zasadzie zwrotu towaru i zakupu nowego.
Zdajemy sobie sprawę, że zakupione towary mogą nie spełniać twoich oczekiwań. Nie ma najmniejszego problemu, możesz je do nas odesłać w ciągu 30 dni. Zwrot pieniędzy za odesłane towary otrzymasz z powrotem na konto w przeciągu 10 dni od daty dostarczenia paczki do naszego sklepu.
Formularz zwrotu/reklamacji znajduje się w kopercie dołączonej do przesyłki. Skorzystaj z niego w celu dokonania zwrotu.
Poniżej instrukcja „krok po kroku”
KROK 1
Wypełnij formularz zwrotu który znajdował się w paczce z Twoim zamówieniem.
KROK 2
Spakuj towar, do paczki włóż wypełniony formularz zwrotu
KROK 3
Paczkę wyślij na adres:
ARVATO – Dział zwrotów Pitbull West Coast
ul. Kolejowa 150
62-064 Plewiska , Polska
Prosimy o nie odsyłanie zwracanych towarów „za pobraniem” gdyż nie zostaną odebrane. Koniecznie prosimy o umieszczenie informacji przy adresowaniu “ARVATO – Dział zwrotów Pitbull West Coast”. W innym przypadku paczka nie zostanie przyjęta na magazyn.
JAK ZWRÓCIĆ W SKLEPIE STACJONARNYM?
Możesz także zwrócić swoje zakupy w sklepie stacjonarnym. Do zwrotu potrzebny jest paragon wysłany na e-maila podanego w zamówieniu, oraz formularz zwrotu, który znajdował się w paczce. Listę naszych salonów znajdziesz tutaj.
Przekaż towar, formularz oraz paragon, zwrot środków otrzymasz w taki sposób jak dokonałeś płatności.
DZIAŁ ZWROTÓW I REKLAMACJI
Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18
tel: +48 22 103 38 39
e-mail: bok@pitbull.pl
Skontaktuj się z nami!
Dział sprzedaży
22 103 38 39
Dział zwrotów i reklamacji
22 103 38 39
lub napisz bok@pitbull.pl
(Pon-Pt:
08:00-18:00)
© Pitbull Wszelkie prawa zastrzeżone.
e-commerce platform by Web24.com.pl