Po nadaniu przesyłki otrzymasz e-mail z numerem śledzenia. W przypadku wysyłek InPost, komunikaty są wysyłane mailowo, SMS-em oraz dostępne w aplikacji mobilnej.
Zamówienia złożone do godz. 14:00 zwykle opuszczają nasz magazyn tego samego dnia, z planowaną datą doręczenia na dzień następny. Numer śledzenia przesyłki jest wysyłany automatycznie przez przewoźnika na adres e-mail podany w zamówieniu. W wyjątkowych przypadkach nadanie może opóźnić się o jeden dzień roboczy.
Prosimy o cierpliwość – link pojawi się po odebraniu paczki przez przewoźnika.
Link do śledzenia przesyłki nie jest aktualizowany codziennie. Jeśli jednak link śledzenia nie zostanie zaktualizowany w ciągu 2 dni roboczych, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
W Polsce zwykle doręczenia odbywają się w kolejnym dniu roboczym od wysyłki. Jeśli czekasz na przesyłkę dłużej, sprawdź status śledzenia, skontaktuj się z firmą kurierską celem ustalenia losów paczki. Jeśli nie uzyskasz informacji, skontaktuj się z nami.
Jeśli paczka nie dotarła w ciągu tygodnia od wysyłki, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Wybierz kategorię, następnie produkt, kolor, rozmiar i ilość, a potem dodaj do koszyka. Podczas składania zamówienia wpisz numer telefonu bez spacji, adres rozliczeniowy i dostawy oraz wybierz metodę płatności.
Nasz asortyment zawiera szeroki wybór rozmiarów i krojów dopasowanych do Twoich potrzeb. Aby ułatwić wybór, w każdej karcie produktu znajdziesz tabelę wymiarów.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem i numerem zamówienia (sprawdź folder SPAM lub Oferty).
Oczywiście, że tak :) Koszt przesyłki zagranicznej znajdziesz klikając 📦 TUTAJ
W przypadku niedostępności produktu zamówienie może zostać częściowo wysłane lub anulowane. Otrzymasz o tym informację e-mailem. Zwrot środków realizowany jest automatycznie – na konto, z którego opłacono zamówienie. Jeśli opłacono je Kartą podarunkową, środki zostaną na nią zwrócone.
Dostępność sprawdzisz, wybierając rozmiar i kolor. Jeśli produktu nie da się dodać do koszyka, oznacza to, że jest wyprzedany. Po naciśnięciu na przycisk „powiadom o dostępności” wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać wiadomość, gdy artykuł będzie ponownie dostępny.
Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego edycji.
Nie obsługujemy przelewów tradycyjnych. Zamówienie opłać przez szybki przelew online lub wybierz opcję za pobraniem. W przypadku problemów technicznych – wyczyść pamięć podręczną i cookies, a następnie spróbuj ponownie.
Masz 30 dni na zwrot. Szczegółowe informacje, w jaki sposób możesz zwrócić towar znajdziesz klikając 👉 TUTAJ 👈
Zwrot środków następuje w ciągu 5–7 dni roboczych od daty nadania paczki, tą samą metodą, którą dokonano płatności. W okresach wzmożonego ruchu np. święta – do 14 dni. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Zwroty.
Zwrot środków zostanie wykonany na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.
W przypadku artykułów promocyjnych zwracana kwota będzie zgodna z ceną z dokumentu zakupu.
Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami i można je użyć tylko raz. Wpisz kod w koszyku, bez spacji. Kod nie działa? Sprawdź datę ważności. Rabatów nie naliczamy wstecz – do już złożonych zamówień.
Sprawdź, czy artykuł/kolor jest objęty trwającą wyprzedażą/promocją — nie wszystkie produkty/kolory są objęte wyprzedażą. Do tych artykułów nie można zastosować kodów rabatowych. W przypadku promocji typu wielopak np. 2+1, do koszyka należy dodać 3 produkty, jeden z nich otrzymasz gratis.
Faktura/paragon wysyłany jest automatycznie na e-mail podany przy zamówieniu. Jeśli wiadomość nie pojawiła się w skrzynce odbiorczej, zalecamy sprawdzenie pozostałych folderów (SPAM, Oferty, itp.) Nadawcą wiadomości jest invoice@pitbull.pl
Wszystkie informacje, w jaki sposób możesz zareklamować towar znajdziesz klikając 👉 TUTAJ
Zamówienie na projekt indywidualnyjest możliwe do wykonania. Aby je zrealizować, należy skontaktować się z nami pod adresem custom@pitbull.pl