FAQ

OGÓLNE

?
1. Nie mogę odnaleźć pewnego rozmiaru na stronie sklepu. Czy będzie jeszcze dostępny?
Jeżeli rozmiar jest niewidoczny w rozwijanym pasku rozmiarów to w chwili obecnej jest niedostępny do zakupu. Skorzystaj z funkcji „Powiadom o dostępności” W chwili gdy uzupełnimy rozmiary dostaniesz automatyczne powiadomienie mailowe z informacją, że produkt w szukanym rozmiarze jest już dostępny. Z reguły wszystkie produkty są po pewnym czasie uzupełniane. Jeżeli jednak zależy Ci na informacji kiedy można spodziewać się uzupełnienia szukanego rozmiaru napisz do nas wiadomość mailową na sklep@pitbull.pl
?
2. Nie mogę odnaleźć pewnego produktu na stronie sklepu. Czy jest szansa, aby go dla mnie sprowadzić?
Dołożymy wszelkich starań, aby go sprowadzić z magazynów producenta. Proszę napisać do nas maila i podać w nim nazwę, kolor i rozmiar poszukiwanego produktu. Jeżeli będzie dostępny w głównych magazynach to sprowadzimy go do sklepu.
?
3. Nie jestem pewien jaki rozmiar wybrać. Co zrobić?
W sklepie internetowym Pitbull.pl do każdego produktu dodajemy tabelę rozmiarów. Tabela rozmiarów jest tworzona przez naszych pracowników więc wymiary podane w tabeli są realnymi wymiarami. Jeśli potrzebujecie Państwo konkretnych wymiarów danego produktu bądź podpowiedzi co do rozmiaru – prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem sklep@pitbull.pl . Nasz zespół na podstawie wcześniejszych doświadczeń zakupowych klientów będzie w stanie z dużą precyzją zaproponować odpowiedni rozmiar.
?
4. Czy kolor produktu jest taki sam jak na zdjęciu?
Niestety jest to bardzo kłopotliwe pytanie. Dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane przez nas zdjęcia oddawały stan rzeczywisty produktów, jednakże kolor wyświetlany na monitorze zależy nie tylko od samego zdjęcia, ale też od ustawień monitora, matrycy itp. Generalnie to samo zdjęcie na kilku monitorach może wyglądać inaczej.
?
5. Dlaczego wcześniej kupiłam/em produkt po wyższej cenie, a teraz jest on w promocji?
Niestety, nie mamy na to wpływu. Konkretne produkty zostają "odgórnie" objęte promocją bez podania konkretnego terminu. Stąd też nasza obsługa nie zawsze posiada informacje o aktualnych obniżkach cen.
?
6. Jak znaleźć produkt na stronie?
W prawym górnym rogu strony znajduje się wyszukiwarka produktów. Wpisz nazwę wyszukiwanego produktu lub jego symbol a wyszukiwarka pokaże odpowiednie produktu w rozwijanym pasku wyszukiwania. Jeżeli nadal masz problem ze znalezieniem produktu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem sklep@pitbull.pl

ZAMÓWIENIA

?
1. Jak długo będę czekać na realizację zamówienia?
Staramy się realizować wszystkie zamówienia w jak najkrótszym czasie. Większość zamówień wysyłamy w ciągu dnia roboczego po złożenia zamówienia, czasem udaje nam się wysłać dane zamówienie jeszcze w tym samym dniu, w którym zostało złożone. 95% zamówień doręczanych jest na drugi dzień roboczy od złożenia zamówienia. Jednakże maksymalny czas realizacji zamówień to 3 dni robocze + 2 dni potrzebne kurierowi na doręczenie paczki. W przypadku zamówień opłaconych wcześniej (kartą, przelewem lub przekazem) realizacja rozpoczyna się w momencie zautoryzowania (tzn. otrzymania informacji, iż pieniądze za dane zamówienie dotarły na konto naszej firmy) płatności.
?
2. Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
Nie. Rejestracja jest dobrowolna. Gorąco zachęcamy jednak, aby skorzystać z możliwości rejestracji, gdyż wiąże się to z różnymi korzyściami. Założenie konta przyniesie Tobie wiele korzyści, m.in.: 1. Udział w programie lojalnościowym 2. Szybki dostęp do informacji odnośnie złożonych przez Ciebie zamówień oraz o statusie ich realizacji.  3. Możliwość opłacenia zamówienia z pozycji własnego konta w każdym momencie. 4. Brak konieczności wypełniania formularza z danymi do wysyłki przy każdym zamówieniu (przy kolejnych zamówieniach wystarczy się zalogować).  5. Samodzielne zgłoszenie chęci zwrotu/reklamacji. 6. Możliwość edycji własnych danych (w tym zmiana hasła).
?
3. Gdzie znajdę numer do śledzenia przesyłki?
Numer do śledzenia przesyłki znajduje się w mailu potwierdzającym zrealizowanie zamówienia. Po kliknięciu w numer śledzenia z maila zostaniesz przeniesiony do strony na której będziesz mógł śledzić swoje zamówienie.
?
4. Jak mogę otrzymać kod rabatowy?
Zapisz się do naszego newslettera na samym dole strony w stopce. Jeżeli Twojego adresu mailowego niema w naszej bazie to na pierwsze zakupy otrzymasz drogą mailową kod rabatowy. Jeżeli jednak jesteś już w naszej bazie to poproś o kod poprzez czat z konsultantem lub wiadomość mailową wysłaną na sklep@pitbull.pl
?
5. Czy wysyłacie zamówienia zagranicę?
Oczywiście wysyłamy produkty za granicę. Nasze towary wysyłamy do większości państw na całym świecie. Wszystkie informacje na temat wysyłki zagranicznej znajdują się w zakładce „Wysyłka za granicę”
?
6. Czy towar prezentowany na stronie sklepu jest dostępny na magazynie, czy też trzeba na niego czekać?
Wszystkie prezentowane produkty są dostępne. Jeżeli jakikolwiek produkt został wyprzedany, to "znika" z oferty i nie można złożyć na niego zamówienia. Jeżeli natomiast przy którymś z rozmiarów widnieje informacja „Powiadom o dostępności” to możecie Państwo zapisać się do powiadomienia mailowego. Powiadomienie zostanie automatycznie wysłane na wskazany adres email jak tylko pojawi się rozmiar który Państwa interesuje.
?
7. Czy wysyłacie paczki za pośrednictwem poczty?
Nie. Wszystkie zamówienia wysyłamy firmą kurierską. Dzięki temu zdecydowana większość zamówień może dotrzeć do Państwa bardzo szybko, a ponadto rozwiązanie takie pozwala na śledzenie paczki na stronie internetowej przewoźnika.
?
8. Czy można wybrać godzinę doręczenia lub podać różne adresy doręczenia w zależności od planowanej godziny doręczenia?
Standardowa przesyłka kurierska nie daje możliwości wyboru godziny doręczenia (nie jest objęta gwarancją godziny doręczenia). Nie możemy zatem zagwarantować Państwu konkretnej godziny doręczenia. Nie ma także możliwości umieszczenia alternatywnych adresów doręczenia.
?
9. Co zrobić w przypadku, kiedy dostarczono do mnie uszkodzoną paczkę?
W przypadku jeśli dostarczona przesyłka jest uszkodzona , niezwłocznie spisz z kurierem protokół szkody i poinformuj nas o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość na adres: sklep@pitbull.pl Dostałem nie pełne bądź uszkodzone zamówienie. Co robić? Jeżeli Twoje zamówienie jest uszkodzone lub niepełne skontaktuj się z nami poprzez czat, formularz kontaktowy lub mailowo z Biurem Obsługi klienta na sklep@pitbull.pl

WYMIANA I ZWROTY

?
1. Czy jeżeli zakupiona rzecz nie będzie na mnie pasowała, to będę mógł ją wymienić?
W naszym sklepie wymiana odbywa się na zasadzie zwrotu produktu oraz zakupu nowego. Na zwrot produktu masz 30 dni od daty doręczenia zakupów. Wszystkie informację na temat zwrotu znajdują się w zakładce zwroty.
?
2. Czy mogę dokonać zwrotu w dowolnym salonie stacjonarnym?
Niestety zwrotu możesz dokonać jedynie poprzez odesłanie produktu do naszego sklepu. Wszystkie informację na temat zwrotu znajdują się w zakładce zwroty.
?
3. Czy otrzymali Państwo zwrot mojego zamówienia?
Po otrzymaniu odsyłanego zamówienia na zwrot wysyłamy wiadomość SMS na numer telefonu podany w formularzu zwrotu. Jeżeli jeszcze nie otrzymałeś takiego SMSa oznacza to , że Twój zwrot jeszcze do nas nie trafił. Nie martw się jeżeli wysłałeś zwrot kilka dni temu a nadal nie otrzymałeś informacji o przyjęciu zwrotu w dziale zwrotów. Niektóre firmy kurierskie doręczają przesyłki do 5 dni od nadania.
?
4. Czy odesłanie towaru odbywa się na mój koszt?
Tak. Zwrotom podlega również towar, który jest aktualnie w promocji.
?
5. Gdzie znajdę dowód zakupu?
Standardowy dowód zakupu (Paragon) lub Faktura VAT dołączony jest do Twojego zamówienia i znajduje się w paczce razem ze specyfikacją zamówienia ( w kopercie ). Dowodem zakupu zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem jest również potwierdzenie płatności z konta.

PŁATNOŚCI

?
1. Czy otrzymali Państwo płatność za zamówienie?
O postępach w realizacji Twojego zamówienia zawsze będziesz informowany mailowo. Jeżeli Twoje zamówienie nadal ma status nieopłaconego lub nie dostałeś informacji z podziękowaniem za wpłatę oznacza to , że nadal na naszym koncie bankowym nie zaksięgowaliśmy Twojej płatności. Aby uniknąć czekania na zaksięgowanie płatności na koncie rekomendujemy wybór metody płatności „Płatność online przelewem, BLIK, GPay lub kartą płatniczą”. Ten wybór zagwarantuje Ci , że płatność zostanie zaksięgowana na naszym koncie natychmiastowo a my od razu zajmiemy się realizacją Twojego zamówienia.
?
2. Czy mogę prosić numer konta do opłacenia zamówienia?
Numer konta do płatności za zamówienie podany jest w mailu potwierdzającym złożenie zamówienie. Jeżeli jednak nie dostałeś takiego maila to pieniądze proszę wyślij na Pitbull Promotion Sp. z o.o. Sp. k. 81-388 Gdynia , ul. Świętojańska 112 Santander Consumer Bank S.A. Wrocław , ul. Strzegomska 42c Konto dla przelewów złotówkowych - IBAN : PL 49 1090 1102 0000 0001 4140 3396 Konto dla przelewów w Euro - IBAN : PL 04 1090 1102 0000 0001 4146 4637 SWIFT : SCFBPLPWXXX Prosimy o wpłatę w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia oraz podanie w tytule płatności numeru zamówienia. Po zaksięgowaniu wpłaty Twoje zamówienie zostanie wysłane.
?
3. Przerwało mi połączenie internetowe podczas opłacania zamówienia. Co powinienem zrobić?
Nie martw się. Takie sytuacje się zdarzają. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami: 1. Upewnij się czy na swoją skrzynkę pocztową otrzymałeś wiadomość od BlueMedia w której znajdziesz link, umożliwiający dalsze dokonanie płatności. E-mail powinien dotrzeć do Ciebie najpóźniej w przeciągu 30 minut. 2. Jeśli po upływie 30 minut nie otrzymasz wiadomości - napisz do nas wiadomość z zapytaniem pod adres: sklep@pitbull.pl . Postaramy się odpowiedzieć tak szybko, jak to tylko możliwe.
?
4. Jak działa system PayPal?
PayPal to międzynarodowy, darmowy i bezpieczny system płatności online ("cyfrowy portfel"), umożliwiający płacenie za zakupy zarówno przez internet, jak i w tradycyjnych punktach sprzedaży bez potrzeby posiadania karty kredytowej. Aby skorzystać z płatności poprzez system PayPal należy: 1. Utworzyć konto na www.paypal.pl 2. Zintegrować utworzone konto na www.paypal.pl ze swoim kontem bankowym. 3. Przelać środki ze swojego konta bankowego na konto PayPal, na którym (po zaksięgowaniu) pojawią się wolne środki do wykorzystania. 4. Wybrać konkretny produkt lub usługę i przejść do etapu płatności. Wybrać opcję PayPal. 5. Zalogować się na swoim koncie w systemie, sprawdzić dane i potwierdzić płatność. Transakcja zostanie zrealizowana natychmiast.
?
5. Czy mogę zapłacić zwykłym przelewem, a nie poprzez Blue Media?
Możliwe jest wykonanie tradycyjnego przelewu za zamówienie na nasz rachunek bankowy: 49 1090 1102 0000 0001 4140 3396 (Pitbull Promotion Sp. z o.o. Sp. k. 81-388 Gdynia , ul. Świętojańska 112) w tytule przelewu podając numer swojego zamówienia. Natomiast dokonanie płatności poprzez przelew tradycyjny może nieznacznie wydłużyć czas zaksięgowania wpłaty, a tym samym, termin realizacji zamówienia.
?
6. Numer konta
Jeśli z przyczyn technicznych nie udało Ci się dokonać płatności za swoje zamówienie możesz wykonać tradycyjny przelew na nasz rachunek bankowy w tytule przelewu podając numer swojego zamówienia: Pitbull Promotion Sp. z o.o. Sp. k. 81-388 Gdynia , ul. Świętojańska 112 Santander Consumer Bank S.A. Wrocław , ul. Strzegomska 42c Konto dla przelewów złotówkowych - IBAN : PL 49 1090 1102 0000 0001 4140 3396 Konto dla przelewów w Euro - IBAN : PL 04 1090 1102 0000 0001 4146 4637 SWIFT : SCFBPLPWXXX Prosimy o wpłatę w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia.

REJESTRACJA I LOGOWANIE

?
1. Co mi daje założenie konta?
Założenie konta przyniesie Tobie wiele korzyści, m.in.: 1. Udział w programie lojalnościowym 2. Szybki dostęp do informacji odnośnie złożonych przez Ciebie zamówień oraz o statusie ich realizacji.  3. Możliwość opłacenia zamówienia z pozycji własnego konta w każdym momencie. 4. Brak konieczności wypełniania formularza z danymi do wysyłki przy każdym zamówieniu (przy kolejnych zamówieniach wystarczy się zalogować).  5. Samodzielne zgłoszenie chęci zwrotu/reklamacji. 6. Możliwość edycji własnych danych (w tym zmiana hasła).
?
2. Jak zresetować hasło?
1. Kliknij tutaj, aby zresetować hasło. Podaj swój adres e-mail, którego użyłeś do rejestrowania konta. Następnie kliknij przycisk “WYŚLIJ NOWE HASŁO”. 2. Zaloguj się na podane we wcześniejszym kroku konto pocztowe i znajdź wiadomość o tytule “ Zmiana hasła do konta”, której nadawcą jest sklep@pitbull.pl. Otwórz ją i aby potwierdzić zmianę hasła kliknij widoczny w wiadomości link. 3. Po kliknięciu Twoje hasło zostanie zmienione na hasło podane w wiadomości mailowej. Zaloguj się konta używając nowego hasła z maila i zmień je na odpowiadające Tobie w ustawieniach swojego konta.
?
3. Co jeśli nie otrzymałem wiadomości e-mail z linkiem do zresetowania hasła?
Link resetujący hasło powinien przyjść na podany adres e-mail. Ze względu na obciążenie serwerów pocztowych czasami zajmuje to kilka minut. Jeśli nie możesz znaleźć go w skrzynce, to sprawdź folder SPAM.
?
4. Nie mogę się zalogować. Co mam zrobić?
1. Kliknij tutaj, aby zresetować hasło, a następnie postępuj zgodnie z pojawiającymi się komunikatami. 2. Jeżeli reset hasła nie pomógł. Spróbuj zalogować się korzystając z trybu prywatnego. Aby to zrobić należy dla odpowiedniej przeglądarki nacisnąć poniższą kombinację klawiszy: a. Chrome: CTRL+SHIFT+N b. Firefox: CTRL+SHIFT+P c. Opera: CTRL+SHIFT+N d. Safari: Wybierz polecenie menu Plik > Nowe okno prywatne e. Edge / Internet Explorer: CTRL+SHIFT+P Jeżeli to rozwiązanie pomogło, to należy wyczyścić ciasteczka w przeglądarce. 3. Jeżeli pomimo wykonania powyższych czynności nadal masz problem z logowaniem, to usuń stare hasło w przeglądarce: a. Chrome: kliknij tutaj. b. Firefox: kliknij tutaj.