REKLAMACJE

Na wszystkie towary zakupione w naszym sklepie udzielamy 12-miesięcznej gwarancji. Jeśli otrzymasz towar z jakąkolwiek wadą techniczną lub też z innego rodzaju niezgodnością prosimy o skorzystanie z poniższej instrukcji „krok po kroku”

KROK 1

Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz reklamacyjny opisując dokładnie wadę produktu.
Pobierz formularz (plik PDF z formularzem)

KROK 2

Wydrukuj formularz lub wypisz go ręcznie i podpisz.

KROK 3

Spakuj towar, formularz i dowód zakupu

KROK 4

Paczkę wyślij na adres:

ARVATO – Dział zwrotów Pitbull West Coast

ul. Kolejowa 150

62-064 Plewiska , Polska

Prosimy o nie odsyłanie zwracanych towarów „za pobraniem” gdyż nie zostaną odebrane. Koniecznie prosimy o umieszczenie informacji przy adresowaniu “ARVATO – Dział zwrotów Pitbull West Coast”. W innym przypadku paczka nie zostanie przyjęta na magazyn.

Aby odzyskać zwrot kosztów za odesłane towary, w przypadku uznania reklamacji, należy przedstawić dokument uiszczenia opłaty za wysyłkę paczki w postaci faktury wystawionej na poniższe dane:

PITBULL SP. Z O.O.
ul. Ogrodowa 100, 62-003 Biedrusko

NIP: 7661965063

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. O sposobie rozpatrzenia reklamacji dowiesz się poprzez e-mail ze sklepu internetowego. Towar przyjęty do reklamacji zostanie naprawiony, wymieniony na identyczny lub inny uzgodniony z Klientem.

W przypadku gdy dostarczone przez firmę kurierską opakowanie z towarem będzie nosić ślady uszkodzenia lub prób otwarcia, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody (formularz doręczyciele mają przy sobie) i nie przyjmować towaru.

DZIAŁ ZWROTÓW I REKLAMACJI

Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18

tel: +48 22 103 38 39
e-mail: bok@pitbull.pl