Na wszystkie towary zakupione w naszym sklepie udzielamy 12-miesięcznej gwarancji. Jeśli otrzymasz towar z jakąkolwiek wadą techniczną lub też z innego rodzaju niezgodnością prosimy o skorzystanie z poniższej instrukcji „krok po kroku”
KROK 1
Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz reklamacyjny opisując dokładnie wadę produktu.
Pobierz formularz (plik PDF z formularzem)
KROK 2
Wydrukuj formularz lub wypisz go ręcznie i podpisz.
KROK 3
Spakuj towar, formularz i dowód zakupu
KROK 4
Paczkę wyślij na adres:
ARVATO – Dział zwrotów Pitbull West Coast
ul. Kolejowa 150
62-064 Plewiska , Polska
Prosimy o nie odsyłanie zwracanych towarów „za pobraniem” gdyż nie zostaną odebrane. Koniecznie prosimy o umieszczenie informacji przy adresowaniu “ARVATO – Dział zwrotów Pitbull West Coast”. W innym przypadku paczka nie zostanie przyjęta na magazyn.
Aby odzyskać zwrot kosztów za odesłane towary, w przypadku uznania reklamacji, należy przedstawić dokument uiszczenia opłaty za wysyłkę paczki w postaci faktury wystawionej na poniższe dane:
NIP: 7661965063
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. O sposobie rozpatrzenia reklamacji dowiesz się poprzez e-mail ze sklepu internetowego. Towar przyjęty do reklamacji zostanie naprawiony, wymieniony na identyczny lub inny uzgodniony z Klientem.
W przypadku gdy dostarczone przez firmę kurierską opakowanie z towarem będzie nosić ślady uszkodzenia lub prób otwarcia, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody (formularz doręczyciele mają przy sobie) i nie przyjmować towaru.
DZIAŁ ZWROTÓW I REKLAMACJI
Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18
tel: +48 22 103 38 39
e-mail: bok@pitbull.pl
Skontaktuj się z nami!
Dział sprzedaży
22 103 38 39
Dział zwrotów i reklamacji
22 103 38 39
lub napisz bok@pitbull.pl
(Pon-Pt:
08:00-18:00)
© Pitbull Wszelkie prawa zastrzeżone.
e-commerce platform by Web24.com.pl